Przed feriami w każdej klasie królowały tematy ostatkowe.
Uczniowie klasy 7a rozwiązywali matematyczne zadania poskładane w faworki. Ćwiczenia tematycznie dotyczyły ostatków oraz zbliżających się (wtedy) walentynek. Najpierw uczniowie zostali podzieleni na 3-osobowe grupy. Każda ekipa wymyśliła swoją nazwę, a następnie zawodnicy rywalizowali ze sobą. Liczył się czas, poprawność rozwiązania oraz kreatywność.
Uczniowie mieli do rozwiązania szereg zadań i w każdym z nich należało omówić tok myślenia. Każda grupa mogła korzystać ze smartfonu. Pierwsze zadanie dotyczyło danych pobranych z kamizelek CatapultOne. Uczniowie musieli wybrać zawodnika, odczytać jego zużycie energetyczne, a następnie obliczyć, ile dany gracz może zjeść pączków, a ile faworków, biorąc pod uwagę jego zużyte kcal podczas ostatniego meczu. Wcześniej musieli sprawdzić kaloryczność w aplikacji dietetycznej oraz wybrać rodzaj pączka. Kolejne zadanie było ukryte pod kodem QR. Większość zadań dotyczyła Walentynek. Uczniowie m.in. musieli obliczyć cenę bukietu po podwyżce, powierzchnię kartki walentynkowej, ilość składników na walentynkowe ciasteczka, wagę czekoladek w pudełku oraz na podstawie wzoru na prędkość obliczyć ile chłopiec potrzebuje czasu, aby zdążyć na spotkanie.
Uczniowie na bieżąco prezentowali i omawiali zadania. Przedstawiali na tablicy swój tok rozumowania. Każda grupa otrzymywała adekwatną ilość punktów do swojej pracy i poprawności wykonanego zadania. Uczniowie mogli śledzić wyniki swoich grup na bieżąco. Na zakończenie Pani Justyna Głodek wyłoniła zwycięzcę oraz wszystkie drużyny nagrodziła dyplomami.
Wszystkie grupy pracowały bardzo szybko i dało się zauważyć, że element rywalizacji bardzo uczniów motywuje.